Українська класична гімназія

Лубенської міської ради

Лубенського району

Полтавської області

    Соціальний педагог

    Манько Надія  Олександрівна

    Соціальний педагог

    ПРОФЕСІЙНЕ КРЕДО:

    З любов’ю до дітей, з добротою до людей, з повагою до суспільства.

    ТЕМА над якою працюю:

    Подолання підліткової кризи  та професійне самовизначення  старшокласників.

     

    Нормативні документи

    • Конституцією України
    • Законом України “Про освіту ”
    • Положенням про психологічну службу в системі освіти України
    • Нормативними документами МОН України
    • Декларацією прав людини
    • Конвенцією ООН про права дитини
    • Чинним законодавством України
    • Етичним кодексом психолога

     НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ

    • Діагностична;
    • Прогностична;
    • Консультаційна;
    • Захисна;
    • Соціально - перетворювальна;
    • Профілактична;

    Організаційна

    Види та форми роботи:

    • Семінари
    • Діагностування -    для педагогів
    • Спільні заходи

    ДЛЯ УЧНІВ:

    • Години спілкування
    • Діагностування
    • Консультування
    • Тренінги
    • Виховні заходи

    ДЛЯ БАТЬКІВ:

    • Діагностування
    • Консультування
    • Тренінги

    Робота з дітьми пільгових категорій

    Вивчення соціально – побутових умов сімей різних видів обліку;
    • Організація літнього оздоровчого відпочинку;
    • Організація пільгового харчування;
    • Акції милосердя;
    • Зв’язок з відділом соціального захисту населення;
    • Коригування банку даних і складання списку дітей за соціальним статусом.

    Діагностична діяльність

    1.Соціальна паспортизація класів;
    2. Діагностика психологічного клімату в учнівському та педагогічному колективах;
    3. Проведення соціометричних досліджень;
    4. Тестування учнів з метою виявлення професійних здібностей;
    5. Діагностика зайнятості учнів пільгової категорії,  учнів девіантної поведінки  в гуртковій роботі;
    6. Вивчення проблем дітей – інвалідів

     Прогностична діяльність

    1. Аналіз даних соціальної паспортизації закладу;
    2. Складання програми роботи з дітьми різних категорій;
    3. Надання допомоги дітям, які потребують піклування чи знаходяться в складних життєвих обставинах;
    4. Планування діяльності з дітьми, чиї батьки працюють в інших країнах;
    5. Складання програми роботи з дітьми, які є в колективах ізольованими.

     Консультативна діяльність

    1.Консультативні бесіди з вчителями – предметниками, батьками, учнями;
    2. Надання консультацій батькам і класним  керівникам стосовно  адаптації учнів 1, 5  класів;
    3. Надання консультацій учням щодо вибору професії

    4. Надання рекомендацій щодо вирішення  конфліктних ситуацій;
    5. Надання консультацій сім’
    ям пільгової категорії стосовно організації літнього відпочинку дітей.

    Захисна діяльність

    1. Участь у засідання опікунської та координаційної рад;
    2. Представлення інтересів учнів у різноманітних інстанціях;
    3. Забезпечення безкоштовного харчування дітей пільгових категорій;
    4. Проведення тренінгів по правам дитини;
    5. Захист прав дітей, що знаходяться під опікою.

    Профілактична діяльність  

    - Організація зустрічей з представниками наркологічного кабінету, лікарями;
    - Проведення різноманітних заходів з  попередження захворюваннню на туберкульоз, ВІЛ/СНІД;
    - Проведення тренінгу з подолання насильства;

      - Проведення заходів з попередження жорстокого поводження з дітьми.

    Соціально – перетворювальна функція

    Організація зустрічей старшокласників з представниками центру зайнятості.
    Зв’язки з вищими навчальними закладами
    Проведення акцій соціального характеру.

    Сторінка соціального педагога

    ПАМЯТКА ДЛЯ БАТЬКІВ

    Якщо:

    • -дитину постійно критикувати, вона вчиться ненавидіти;
    • -дитину висміюють, вона стає замкненою;
    • -дитину хвалять, вона вчиться бути вдячною;
    • -дитину підтримують, вона вчиться цінувати себе;
    • -дитина росте в терпимості, вона вчиться розуміти інших;
    • -дитина росте в чесності, вона вчиться бути справедливою;
    • -дитина росте в безпеці, вона вчиться вірити в людей;
    • - дитина росте в ворожнечі, вона вчиться бути агресивною;
    • -дитина росте в докорах, вона вчиться жити з почуттям провини;
    • -дитина живе в розумній привітності, вона вчиться знаходити любов у світі

     

                «Доброта повинна стати таким звичним станом

    людини як мислення. Вона повинна стати звичкою».                                                                                                                    В.О.Сухомлинський

    Соціальний педагог в школі | Психологічна служба в школі